باورش سخته که بعد از هفت سال قراره از دستش بدم

میدونستم به این روزا میرسه ولی خوب یه باور اون ته ذهنم بود و در عمل جوری زندگی میکردم ، جوری رفتار میکردم ، جوری کار میکردم که انگار هیچ وقت قرار نیست از دستش بدم


جایگزینش هم کردم

ولی هیچوقت جایگزینش نتونست جاشو بگیره

هنوزم نتونسته

فکر نمیکنم هیچوقتم بتونه

باهاش راحتم ، تو سرش میزنم ، میکوبمش ، خیلی هم بهش نمیرسم

ولی واقعا دوستش دارم

اخربن سر پناهم بوده

اخرین سنگرم بوده

توی غم ، توی شادی ، توی همه جا پشت و پناهم بوده و هوامو داشته

سخت ترین لحظات زندگیمو راحت کرده

بعضی از بهترین لحظات زندگیمو ساخته...



وقتی متن بالا رو میخونم ، احساس میکنم لایق این متن نیست

لایق این متن خداست

یا خیلی بخوایم تخفیف بدیم عشق ادمه


ولی خداییش لپ تاپ رو نمیشه براش همچین متنی نوشت

ولی بدون هیچ دلیل و نیتی برای سرکار گذاشتن شماها ، متن بالا رو از ته دل برا لپ تاپم نوشتم که امروز پورت شارژش خراب شد و دادمش به اقا وکیلی برای تعمیر

بعد هفت سال که ازش بیگاری کشیدم امروز بلاخره نشون داد که اونم خراب میشه

واقعا دوستش دارم

واقعا ستخترین لحظات زندگیم با وب گردی ها و سریال ها و بازی های پای اون لپ تاپ سر شده


این لپ تاپ جدیده که اتفاقا مدت کمی هم نیست گرفتم ، بیشتر افتاده یه گوشه

اولین باره دارم باهاش یه متن طولانی مینویسم

اون لپ تاپ اولیه دوباره بر میگرده به امید خدا و بازم این میره کنار

اون یه چیز دیگه اس


هروقت تونستید کسی رو پیدا کنید که مثل لپ تاپ من توی زندگیتون باشه ، دو دستی بهش بچسبید و مثل من باهاش رفتار نکنید

منم هنوز فرصت جبران دارن ایشالا

منم جبران میکنم

فعلا براش یه باطری نو خریدم ، از این به بعد بیشتر تمیزش میکنم و سعی میکنم موقع عصبانیت درشو نکوبم که دیرتر خراب شه