چشم اخه ، چی داره مگه

شما حساب کن کله پاچه هم حتی چشمش قسمته چندش اورشه

ما نفهمیدیم این چشم چی داره انصافا

بابا اگر دختری خوب بازو خیلی جذاب تره که

یا مثلا اگر طرف بدنساز باشه شکم شش تکه و سینه و ...


حالا اگر پسری دیگه جفتمون میدونم جذابا رو که مسلما چشم توی این لیست دهمی هم نیست 

صبر کن...

شمردم

ششمی هست تقریبا


به هر حال میخوام بگم جام جهانی موضوع جذابیه

منه فوتبال نبین یه بار فوتبال رو درست دیدم اونم بازی ایران ارژانتین بود

یه بارم اومدیم این چند شب پیش اومدیم با داداشم این بازی که صالح توش بود رو ببینیم که صالحو کشتن ماهم xbox رو روشن کردیم و همون تیما رو انتخاب کردیم ، بازی رو شبیه سازی کردیم

من بردم

یادم نیست چه تیمی ورداشته بودم ولی به هر حال من بردم

مهم همینه


جام جهانی چشم هایت...

برو بابا

همه اش تقصیره خورشیده فک کنم


امیدوارم یه سال جام جهانی بیافته سومالی تا یادبگیرید جام جهانی رو کشور درست و حسابی باید بندازن

چشم... (چپ چپ دارم نگاهتون میکنم)

مسخره کردن


جام جهانی موهایت لااقل

والا


خلاصه که اگه به من بود ، اگر من رو کسی اینجا نمیشناخت و قرار نبود حضوری باهاتون چشم تو چشم بشم

جام جهانی رو مینداختم یه جای خیلی خوش آب و هواتر

چشم نشد جا که

مثلا جام جهانی...خاک بر سرم

ولش کن