یکی از تفاوت هایی که پادگان توی من به وجود اورد اینه که میشینم روزنامه میخونم

قبلا نمیخوندم


روشم هم اینه که اول "ایران" رو میخونم از اخبار با خبر شم

بعد میرم "کیهان" میخونم ببینم این بنده های خدا دنیا رو چجوری میبینن


امروز نشستم توی ایران و کیهان صحبتهای رهبری رو با دانشجو ها میخوندم

از معدود بارهایی بود توی زندگیم که یک بخش خبری توی روزنامه رو کامل خوندم

فک کنم اولین بار بود


دو نکته برام توش جالب بود

یکی اینکه کیهان درخواست های اصلی دانشجوها رو لیست کرده بود یکیش بحث اصلاح نظام وظیفه بود و به خصوص برای نخبه ها (که این به خصوصش به خاطر این بود که دانشجوهایی که رفته بودن صحبت اکثرا خودشون دانشجوهای سطح بالا بودن)

و بخش دوم هم ، یک پاراگراف صحبت اقای خامنه ای


توی این پاراگراف دو نکته جالب گفته بود

1- گفته بود که مدیریت بخش هایی مثل نیروهای مسلح مستقیما با رهبری هست

2- در ادامه جمله قبل گفته بود ولی بخش هایی مثل صدا و سیما و قوه قضاییه رو رهبری فقط ریاستش رو مشخص میکنه و من خودمم انتقاد دارم


جدا یکی به من کمک کنه

الان یعنی نیروهای مسلح ما خیلی گل و بلبلن؟

یعنی الان شما از وضعیت نیروانتظامی راضی خداییش؟ از سپاه راضی انصافا؟

دمت گرم واقعا

یعنی اگر یه رئیس جمهوری همینجوری که شما نیروهای مسلح رو مدیریت میکنی ، کشور رو مدیریت کنه حله؟

خوش به حال ما که نهایت رضایت رهبر کشورمون مدیریت در این حد هست


بعد اینکه من ریاست یک بخشی رو میذارم ولی خودمم انتقاد دارم یعنی چی خداییش؟

یکی توی نهج البلاغه به من نشون بده که مثلا امیرالمونین به مالک گفته باشن ای مالک فرماندار برای شهرها انتخاب کن ، بعد اشتباه کنن دیگه به تو چه! ازشون انتقاد کن 


من رئیس فلان بخش رو میذارم اگر خوب کار کرد که من گذاشتم ، اگر بد کار کرد من انتقاد دارم؟

خوب نذار عزیزم

بذار یکی بذاره که عرضه داشته باشه پیگیری کنه ، مطالبه کنه به قول خودت

یکی که مسئولیت پذیر باشه

مسئولیت انتخاب درست و غلطش رو بپذیره


این همه دانشجو عقده اش به دلمون موند یکی درست از خودش انتقاد کنه

انتقادا از سیستمه کسی از اقا انتقاد نداره؟ فقط منم؟ این همه اعتراضا و ... هم همه اش منم دیگه؟

این اگه توهین به شعور مردم نیست من نمیدونم چیه


یه فامیلی داریم ، این بنده خدا سیاست خونده و طرفدار دو اتیشه دو شخصیت در نظامه

یکی اقای خاتمی و یکی اقای خامنه ای

میگه رهبری هر اشتباهی هم که میکنه به خاطر دور و بری هاشه

اینم میگفت جدیدا رهبری حرفاش خیلی داره مسخره میشه

چرت و پرت میگه عملا

واقعا منم نمیفهمم چش شده! قبلا خیلی عاقلانه تر صحبت میکرد

اون از تام و جریش که من کلیپش رو میدیدم توی یکی از برنامه های طنز خارجی پخش میکرد میخندیدن

اینم از گل و بلبل های امروز


نامه قبلی که جوابی در پی نداشت

نمیدونم دوباره نامه بزنم از خودش (فرد مورد تاییدش برای پاسخ به سوالات سایتش) بپرسم این حرفا چیه میزنی اخه؟

نمیدونم والا

خدا مارو نجات بده فقط