فردا میشه شروع دهه اول

119 تا 110

بعدش 109 تا 100

و الی آخر

میخوام هر روز صفحه ی مربوط به اون دهه رو اپدیت کنم و وقتی تموم شد منتشرش کنم

حالا اینکه این وسط مسطا حرف خاصی بخوام بزنم که توی پست جداگانه منتشر میشه

پست های روزنویسم ، مدلش عوض میشه


این روز نویسه برای من خیلی با ارزشه

یه کار ساده که باید حتما تا تهش برم بدون اینکه فشار و اجبار خاصی روم باشه

دوست دارم اینجوری پایبند موندن روی تصمیمات حتی اگر کوچیک باشه


یه درسی که توش برام هست نوع انعطاف مورد نیاز هست

باید یه جاهایی یه چیزایی رو عوض کرد طوری که به اصل قضیه ضربه نخوره

ظاهر تغییراتی میکنه ولی باطن همونه که هست


تغییر ندی ، وضعیت تغییر میکنه و تو باید مقاومت کنی و اخر مقاومت در برابر تغییرات طبیعی و به حق ، باید شکستن باشه

تغییر بدی ، کنترل نکنی یهو از دستت در میره و میبینی موج کل قضیه رو از بیخ کند برد

تغییر خوبه ولی باید طوری تغییر بکنید که طوری نشه :-D


توقع دارم اگر اقای صالح پور این پست رو میخونه قبل از رسیدن به خطر اخر خودش خود به خود ، ذهنش مستقیما به سمت جمهوری اسلامی و انتخابات و ... بره وگرنه از ما نیست :-D