دوستی ، یک نظرسنجی فرستاد

در مورد میزان مطالعه


من مطالعه نمیکنم ! من اصلا اهل مطالعه نیستم اگر مطالعه یعنی فقط کتاب خوندن

شما بشین فایل های صوتی عشقم شعبانعلی رو گوش بده اخه عزیز من

اینجا


اخه من از کجا کتاب بگیرم به این مفیدی اخه؟ از کجا بهتر مذاکره یاد بگیرم ؟ اصول همکاری یاد بگیرم و ...

شما بشین ویدیو های White Board Friday شرکت Moz رو ببین ، من از کجا بهتر سئو یاد بگیرم؟


من رمان از پائولو کوئیلو خوندم چندتا و عمیقا لذت بردم

ولی به هیچ عنوان حس عمیقی که سریال بریکینگ بد روی من گذاشت رو روم نذاشت

اونجوری که توی ذهنم رفت


هیچکدوم از کتاب های دینی تاثیر ماتریکس رو روی اعتقاادات من نذاشته

چندین بحث در مورد عدم وجود خدا و ... رو توی دانشگاه با بیان مثال از ماتریکس جلو بردم و طرف مقابلم متقاعد شد


هیچ کتاب انگیزشی به اندازه وب سایت 12ceo و ویدیو های انگیزشی زیرنویس دارش روی من تاثیر نذاشت


چرا من باید کتاب بخونم؟

به نظرم ، کتاب خوندن همونقدر اشتباهه که ما بخوایم از علاق برای مسافرت استفاده کنیم و اصرار داشته باشیم

حتی همون پائولو کوئیلو گه گفتم

من کتاب معروف کیمیاگر رو به صورت صوتی و با موسیقی ایرانی گوش دادم لذت برم

یادم رفته اسم خواننده اش رو ولی یه خواننده معروف اون ور ابی بود که موهای ژولیده پولیده هم داره

خیلی بیشتر از خاطرات یک مغ و اون یکی کتابش حال داد


انی وی


گاهی دلم نمیخواد این نظریات رو بگم چون مقاومت کورکورانه یه عده رو میبینم

البته که دوستانی هم هستن که بسیار مستند مخالفت میکنن و حتی بعضا من از نظر بر میگردم وقتی 1- حرف طرف مقابلم منطقیه  2-من اون منطق بهم منتقل بشه 3- من بتونم درکش کنم


مثلا سر قضیه هنر ، خورشید زحمتش رو کشید


ولی به هر حال من فعلا که دارم حرفم رو میزنم

سعی میکنم کمتر مخالفت هام رو اعلام کنم

هر از چندگاهی خیلی مودبانه اونایی که بیشتر قابل دفاع هستن رو علنی میکنم

من ادم اجتماعی هستم

دور افتادن اذیتم میکنه

به شدت اذیتم میکنه