قرارها رو دوست ندارم
کلاس ها رو دوست دارم
امروز روز پر قراره
سه تا قرار توی یک روز
کلا روزهای اول سایت روزهای پر قرار هستن
همه میخوان متحو شن و عجله هم دارن

نمیخوام مسخره کنما
خوبه که میخوان متحول بشن
ولی بده که بعضی افراد تا سن های بالا همینچوری هی میخوان متحول شن هی میخوان متحول شن و اخرم...

حدود دو سال پیش ، به یه بنده خدایی که خیلی به من کمک کرده بود گفتم بیا برو کلاس گذاشتن رو شروع کن و بحث مشاوره و روانشاسی که توش به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین متخصصین هستی رو پیش بگیر
گفت باشه بعد از عید...

امسال قبل از عید رفتم پیشش گفتم یادته دو سال پیش رو؟ الان شروع کن الاقل
گفت بعد از عید!

خودم نشستم برای صفحه رویدادش رو ساختم گفتم اینجوری نمیشه باید شروع کنی
ساخت ولی منتشر نکرد
هنوزهم رویدادش رو نذاشته

اخه با بیش از 40 سال سن ...
خوبه که اینقدر امید داری و قربونت برم سنت رفته بالا ها!!
ادمه دیگه میمیره بلاخره
سریعتر باش یه ذره یشتر از نتیجه تلاشت لذت ببری خوب عه
عجبا 

از نظر دادن و قضاوت اعمال دیگران بگذریم که بی منطق ترین و غلط ترین کاریه که ادم میتونه بکنه
شاید منم جای اون بودم همین کارو میکردم
شاید حتی بدتر

بریم سراغ خودم
روز 146 / یک روز عادی / پر کار / شلوغ
و از ساعت دو به بعد به شدت پرثمر
146 روز تا روز موعود (ایشالا البته)

چهارشنبه داخل کافه ایونت ، رویداد کارگاهی رایگان دارم برای مباحث مربوط به دیجیتال مارکتینگ و افزایش رتبه سایت در گوگل
هم اماده ام هم منتظر رسیدنشم
بدون استرس ، با انرژی و با امید پر شدن کلاس تا بیخ
بریم برای ارسال ایمیل ها