فرزاد فرزین بلاخره فهمید که صداش یه جوریه؟

آهنگاش قشنگ بود همیشه ولی صداش یه مدلی بود

این آهنگ آخریه صداش عادی شده


***


به مناسبت جمعه سیاه وب سایت یودمی همه آموزش هاش حتی آموزش های 200 دلاری رو کرده 10 دلار

با یه حرکت گشنه گونه و وولچر ( لاشخور ) وار حمله کردم به سایتشون و البته فقط سه تا آموزش خریدم

دلم میخواست بیشتر بخرم ولی دیدم همینا روی هم بیشتر از 50 ساعت آموزشه و کلی هم آموزش رایگان از قبل توی یوتیوب و اینا بوک مارک کردمم که ندیدم

برای همین به این سه تا رضایت دادم

الانم خیلی خوشحالم


***


این دخترا که 100 تا خواستگار دارن و پاشنه درخونشون رو کندن هنوزم هستن؟

من ندیدم جدا

ولی به هر حال ، حس اونا بهم دست داده

همون بلک ساندی (بر وزن بلک فرایدی) که موبایلم رو دم در مترو زدن ، داشتم از یه جلسه کاری میومدم

هرچی خودمو لوس کردم که بیخیال من بشه نشد

واقعیتش اینه که وقتش رو ندارم ولی ظاهرا اینکه بگی وقت ندارم رو ملت عزیز میذارن روی حساب اینکه خودش رو گرفته و این حرفا :-|

خودم وقتی وقت یه کاری رو ندارم چطوری بگم که خودم رو نگرفته باشه اخه؟


***

پوستر روز سرباز رو دادن من طراحی کنم :-|

خیلی خوشم میاد ازشون... !

قاعدتا در این جور مواقع یه ذوق خفن به خرج میدم اما این بار رفتم یه PSD اماده خریدم روش عکس بندازم بره پی کارش