خوب من توی زندگیم دارم دنبال خواسته هام میرم

سعی میکنم در مسیر چیزهایی که میخوام قدم بردارم

و این عالیه

هم خیلی لذت بخشه هم موفقیت را بالا میبره و هم خیلی چیزای دیگه


اما من همونطور که توی پست های قبلی اشاره کردم به طرز احمقانه ای کارهام رو به تعویق میندازم

سالهاست فهمیدم مشکلم اینه و در موردش تحقیق هم کردم راهکار هم پیدا کردم ولی درست بهش عمل نکردم

اب اینکه عملی بودن راهکار رو هم با چشم خودم دیدم


یه پست گذاشتم که گفتم هفت روز 72 ساعته در پیش دارم

به خوبی و خوشی و با موفقیت به اتمام رسید

این هفته کارام کمتر بود

خیییییییییییییییییییییییییلی کمتر ولی اینقدر شل بازی در اوردم که اخرش خرابکاری شد بعضی جاهاش

یعنی هفته پیش که شلوغ بودم ، بهتر عملکردم


حالا این سه روز پایان هفته رو به کوب کار دارم ولی بعدش یه سه هفته ای خیلی وقتم ازادتره

همین هفته اینده هم میخوام نمایشگاه مطبوعات برم ، هم میخوام یه سری کارای عقب مونده رو درست و راستی کنم و هم خودم رو برای کلاس ها خیلی حرفه ای اماده کنم

که بعدش از هفته های بعدی بتونم زندگیم رو با آرامش پیش ببرم

به امیدخدا خیلی خفن عزم رو جزم کردم که کمتر کارها رو به تعویق بندازم

قبلا هم تصمیم میگرفتم ولی الان خیلی با قبلا فرق داره


نه در حد حرف و اینا

نه جدا اوضاعم با قبل قابل قیاس نیست

به امید خدا که همه چیز خوب پیش میره