توی این هفته

باید دو تا سایت بیارم بالا از صفر تا صد

 " یک سمینار در مرکز فناوری اطلاعات بالاتر از میدون ونک برگزار کنم

 " بروزرسانی های دوره قبلی وبمستری رو بذارم برای دانلود

 " حداقل یک کلاس جداگانه برگزار کنم

(اوووووووووووووووووه یه چیز مهم یادم اومد راستی ، برم انجام بدم و بیام)

خوب اومدم

ببخشید طول کشید :-|


اِنی وِی

یه جا هم باید برم که اونم تقریبا 5 ساعتی وقت میگیره از یک روزم

جدا از اینها اسلاید های یک سری کلاس ها رو باید بسازم و چند تا رویداد ایجاد کنم

یک سری ایمیل مارکتینگم هست که سرجای خودش

پادگانم که هر روز هست


ولی خوشحالما

به چند دلیل

یکی همین فعالیتا که کلا دوستشون دارم

یکی هم اینکه بلاخره یک ایده 2-3 ساله رو دارم عملی میکنم

یه خانم روانشناس با سواد و با انگیزه پیدا کردم (اون منو پیدا کرد البته) که با هم یکی از ایده های منو عملی کنیم

به نظر خیلی پر انرژی میاد

ایشالا که عملی بشه


دوستان خیلی به دعا نیاز دارم

یه اتفاقاتی هست اگر بیافته خیلی خوب میشه

کلی نذر کردم

میخوام حداقل ماهی 1 میلیون به یکی دوتا خانواده نیازمند بدم که فقط این قضیه پیش رو جور بشه

به داداشم گفتم یه تومن میدم

کلی نذر هم تو دلم دارم که به زبون نمیارم ولی میخوام انجام بدم

واقعا روی زندگیم تاثیر مثبت داره

بیشتر از تاثیر بیرونی تاثیر درونیه

یعنی فکری و ذهنی ، حرفش رو کمتر میزنم ولی واقعا از تو دارم هر روز داغونتر میشم

احساس میکنم اینکه اینقدر سرم رو شلوغ میکنم یه بخشیش برای فرار از این فکراس

خدابه هممون کمک کنه

خداروشکر به خاطر همه چیزای خوب

خدا کنه این چیز خوبم اتفاق بیافته