داخل شهریور من مهمترین کاری که کردم این بود که کلاس ایوند مارکتینگ رو برگزار کردم
یه کلاس برای اولین بار که ویژگی هایی جالبی داشت
چند دوره یک روزه و دو ساعته رایگان برگزار کردم که دوستانی که من رو نمیشناسن و به این حوزه علاقه مند هستن منو بشناسن و اه دوستداشتن در کلاس اصلی شرکت کنن که 480 تومن قیمتش رو گذاشته بودم
برای جا هم با جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران صحبت کردم
همه چیز خوب و خوش بود که چند ساعت قبل از برگزاری کلاس جهاد دانشگاهی ما رو مورد عنایت عظیمی قرار داد
گفتن که نمیتونی کلاس رو برگزار کنی !!!!!
یه سری بخش ها در حال تعمیره و باقی بخش ها هم کلیدش دست یکی هست که گذاشته رفته !
به همین سادگی
رفته سفر جواب تلفنم نمیده
در نهایت پرروی
حالا من تبلیغ داده بودم و نزدیک 70 نفر بلیط رایگان داده بودم که بیان بعد از بینشون مثلا یه 20 نفری ثبت نام کنن
خلاصه که گند زد تو کارم
کلی حرف شنیدم
کلی معذرت خواهی کردم و کلی داد و بیداد بیخود اومد رو سرم که مگه ما مسخره توییم
هفته بعد در نهایت پوست کلفتی مجددا کلاس رو برگزار کردم و سر جمع برای کلاس رایگانم فک کنم 30 نفر هم نیومدن

امااااااا
با وجود همه این مسخره بازیا و بی مسئولیتی ها و بی شعوری های مسئولین جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران ، کلاسم حدود 12 نفر پر شد
که هم مبلغ خوبی جمع شد هم اعتبار خوبی برام شد
از بین بچه های کلاس کسایی رو پیدا کردم که اصن عالین
یکیشون خودش توی تلوزیون برنامه داشته در مورد آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی و هنوزم استاد هست در این زمینه و جاهای خفنی میره آموزش میده ولی خوب یه سری اطلاعات مهمی که من دارم رو نداره و اومده یاد بگیره
یا یکیشون خودش دوره های مهمی برگزار میکنه و منم دعوت کرد به عنوان VIP و کلی هم احترام و معرفی و اینا که خیلی هم از نظر عنوان و معرفی خوب بود برام هم حس خوبی داد

اون حرکت زشت جهاد دانشگاهی هم باعث شد به جای اینکه حدود 4 میلیون پول محل برگزاری بدم به اونا ، با یک میلیون تومن جارو جور کنم
باعث خیر شد خلاصه

مهمترین بخش شهریورم در رابطه با شروع و تقریبا اتمام کلاس ایوند مارکتینگ بود
کلاس وردپرس هم البته توی شهریور تموش کردم که اونم کلاس خوبی شد نصبتا
شهریور خیلی عالی شروع و تمو شد
اتفاقات دیگه هم در رابطه با کلاس و پادگان و اینا افتاد که میگم بعدا

فعلا شبتون خوش

پی نوشت: 4 مهر تولدمه ها
اونایی که میگفتن شماره میدیم هدیه عید غدیر رو کارت به کارت کن ، کجایین عزیزانم ؟ :-D
اصنم اشاره نمیکنم به #هولدن و #خورشید و تا حدودی هم #ماهی
همینجوری الکی ذکر خیرشونو کردم وگرنه که هیچی :-D