بلاخره کلاس اول برگزار شد

با هر مصیبتی که بود اولین دوره آموزشی خودم رو شروع کردم

دوره ای که 0 تا 100 توسط خودم جلو میره

کلی داستان داشتم هفته گذشته

با جهاددانشگاهی قرار بود کار کنم که در نهایت بی مسئولیتی گفتن 1 ساعت قبل از شروع رویداد گفتن نمیشه !!!!!

فک کن از دو هفته قبلش ما پیگیر بودیم همینجوری بعد یک ساعت مونده به رویداد گفتن کلید جهاد دست یه بنده خدایی هست اونم رفته مسافرت تلفنم جواب نمیده

به همین سادگی ، نهعایت بی مسئولیتی رو میرسونه

کلی هزینه به فنا رفت کلی اذیت شدم کلی حرف شنیدم

ولی خوب بلاخره این هفته جبران شد ، یه رویداد خوب

امشب هم جلسه دومش برگزار میشه و میریم که بترکونیم

حتی فردا که عید غدیر هست هم یک کلاس برگزار کردم البته رایگان

برای تبلیغ کلاس هفته اینده ام

فکر میکنم اولین بار هست که این ایده توی ذهنم داره پیاده میشه

ایده من این هست که کلاس اصلیم رو (که دیروز و امرو جلسات اول و دومش بود) که قراره 4 هفته طول بکشه ، بهصورت بخش به بخش میگم

یعنی مثلا هفته انیده موضوعاتش مرتبط با این هفته اس ولی وابسته نیست

بعد میام کلاس رو به صورت کلی برگزار میکنم و شاگرد میگیرم

بعد هر هفته هم جداگانه تبلیغش رو میکنم

حالا نمیدونم اولین باره یا نه ولی میدونم که میتونه خوب باشه

به امید خدا


بریم ببینیم چی میشه